First in line for iPhone 4

Reacties

Dimiman zei…
Jezus, en dat allemaal voor een stuk kunststof :)
Wilhelmus zei…
Jezus kan u niet helpen.
Bill Gates zei…
This just sad.
dirk zei…
android ftw!
Wilhelmus zei…
Het probleem met Android vind ik dat verschillende smartphone fabrikanten er een eigen grafische schil bovenop plakken. Of dit al dan niet terecht is is niet relevant, het feit dat ze het doen geeft al aan dat er een probleem is. Ik WIL geen extra dingen erbovenop geinstalleerd hebben, dat OS moet van uit de fabriek deftig werken. Ik zag overlaatst de Sense UI van HTC. Zag eruit als een goedkoop hoerekot. Gewoon erbarmelijk. Wat moet dan wel niet de standaard UI zijn denk ik dan. Leg daar een iPhone naast en die Android ziet er meteen 10 jaar oud uit. Nu heb ik mij laten vertellen dat de UI een van de propriteiten wordt van de volgende versie van Android. We zullen zien...

Populaire posts van deze blog

Wat is het verschil tussen Weense worsten en Frankfurter worsten?