De nieuwe mode...

Reacties

De Gluurbuur zei…
Ik wil zo ne jas!
Wilhelmus zei…
Awel ik vind dat nu eigenlijk niet zo bijzonder.
Dimiman zei…
Wij vinden dit zalig! :)
Wilhelmus zei…
Nee, ik vind dat toch niet zo bijzonder. Ik vind dat zelfs een klein beetje clichee.
Dimiman zei…
Wij vinden dit prachtig!
Wilhelmus zei…
Tja nee, toch niet, ik vind dat bvb die lange regenjas een beetje zijn kracht verloren heeft door de jaren... Het wordt tijd voor een iets totaal nieuws.
Dimiman zei…
Dit is iets vertrouwds op een totaal nieuwe manier gebracht. Wij vinden dit subliem! :)
Wilhelmus zei…
Juist daarom: Op het eerste zicht lijkt het vernieuwend maar als je wat beter kijkt dan zie je dat dat nog altijd hetzelfde is. Men met die vertrouwde dingen meer in vraag durven stellen.
Dimiman zei…
Juist daarom: op het eerste zicht lijkt het niet vernieuwend, maar als je beter kijkt dan zie je dat de vertrouwde dingen belachelijk worden gemaakt. Aanstaande vaders zouden beter zichzelf meer in vraag durven stellen.
Wilhelmus zei…
Hoezo "belachelijk gemaakt worden"???
Veerle Sarens zei…
Da's een vree grappig filmpken!

Populaire posts van deze blog

Wat is het verschil tussen Weense worsten en Frankfurter worsten?