Frank maakt zich onpopulair

Omdat iedereen toch zo'n heisa maakte over loft en je tegenwoordig al vreemd bekeken wordt als je zegt dat je hem NIET gezien hebt, heb ik de meest succesvolle Vlaamse film ooit maar eens in de DVD speler gestoken.


20 minuten later heb ik hem er terug uitgehaald. Ik snap er niets van. Het leek wel een soort soap, maar dan met een lijk erin (dat tijdens de 20 minuten minstens 35 keer opnieuw in beeld kwam met een vreselijk synth-riedeltje eronder). Het kan natuurlijk zijn dat de film na deze 20 minuten ongelofelijk fantastisch werd, maar ik had écht de moed niet meer om verder te kijken. Ik heb afleveringen van Witse gezien die spannender waren. Ik veronderstel dat de mensen nu nog vreemder gaan kijken als ik zeg wat ik ervan vind? :-)

Reacties

Dimiman zei…
Idd Frank, zeer vreemd aangezien dat een erg leuke (genre)film is! Te vroeg afgezet dus.
Wilhelmus zei…
Ik denk ook dat ge de film iets langer het voordeel van de twijfel moest gunnen.
Nu ben ik zelf niet ondersteboven van deze film. Het verhaal is te veel geforceerd, en vooral de laatste plotwending is wel heel erg ver gezocht. Maar het blijft een gewoon goeie film, zeker naar vlaamse normen. Nogmaals proberen Frank.
Dirk Dierickx zei…
whoehoe, dan ben ik de engiste belg de em nog niet gezien heeft!

Populaire posts van deze blog

Wat is het verschil tussen Weense worsten en Frankfurter worsten?