Dak

Ze zetten een nieuw dak op ons huis as we speak. Spannend, zeker gezien het feit dat ik de werken zelf niet kan volgen. Ik vertrek nog voor dat de werkmannen op de 'werf' aankomen, en ik kom pas thuis als de dag er al op zit. Dakwerken in de donker is namelijk nogal moeilijk. Spannend ook omwille van het feit dat het toch om een niet al al te kleine investering gaat. Vreemd ook hoe die mannen gaan weten waar ze de Veluxen meoten plaatsen, eengezien we dat hun nooit verteld hebben. Zal als het af is wel wat voor-na foto's plaatsen, en hopelijk merk je hier en daar een klein verschilpunt op.

Reacties

Anoniem zei…
te te tede tede DAKMAAAAANNN
te te tede tede tede de DAKMAAAAAANN
Dimiman zei…
Waar blijven die foto's nu?
Wilhelmus zei…
Wel, 's avonds als ik thuiskom is het al donker, en dit weekend heb ik er echt geen tijd voor gehad.

Populaire posts van deze blog

Wat is het verschil tussen Weense worsten en Frankfurter worsten?