Bokkenacht

Bokkennacht. Onze bok van dienst.
Effe wachten
Gaan!
Foute reclame.
Gans geshockeerd

Héin? Wat gaan we nu weer doen?
Achja! Laat het gerstenat vloeien.
Niet flitsen aub!
Tijd voor vette prut.
Toch niet. Viel nogal zwaar. BANG!
Lachen met beelden.
Interessante lectuur!
Héin? Amaaai!
Naas japense ossenhaas nu ook Japense Grill!
Bang! Jezus koeiekontenbonker? Euh?
Kuikentje
Twee kuikentjes
Kuikenleut.
Héin? Daar komt kuikzilla!
Paasoorlog op de bokkennacht.
Bang! Dood vogeltje.
Niet flitsen.
Overlevend kuikentje schuilt in lege grot.
Kuikzilla sterft de hongerdood.
Héin? Genoeg kuikenissen, tijd voor alcohol! Ditmaal onder de vorm na cocktails.
En noten.
Afwaswater en fruitsap.

Fruit fretten.
Fruitkerkhof.
Noten.
ETEN!
Grauw!


Maar uiteindelijk gaat een andere Paul met de buit lopen.
Te diep in het glas kijken.
En dan is het leeg
Van Deun denkt er het zijne van.
Héin? Extra lang ritje.
Wel tof, maar dat kan beter.
Technische onderbreking.
Concentratie
Bang!
Communicerende vaten.

Kijk, het loopt er vanzelf in. Zwelgen maar!
Den alcool begint te werken. Ah neen, daar is de uitgang, dees ist rommelkot.

Lachen met beelden.
Lachen met beelden.
Pose.
Lachen met kapjes
Héin? Alléé, wan sulle we nog en pakke. Om tef te lere.
Sergant VB.
Onhandige serveuse.
Kijk ik doe die ztruk med die ijzblok. Héin?
Lach maar, ik blijf toch droog. En ik ga naar mijn madam, lost het hier allemaal zelf maar op.
En weg was hij.
Gedaan.
Portie gemengd! BANGING!

Reacties

Anoniem zei…
Zou ik dan nu mogen ontvangen alstublieft?
Anoniem zei…
kem gie geld boi!
Anoniem zei…
Holle vaten klinken het hardst.
Anoniem zei…
Dat is mijn uitspraak!
Anoniem zei…
Geweldig avondje, dat doen we nog eens over maar dan nog iets decadenter!
Wilhelmus zei…
Héin?


Héin?






















Héin?
Anoniem zei…
Héin?
Anoniem zei…
Prot
Anoniem zei…
kak!
Anoniem zei…
onozel-aars!

Populaire posts van deze blog

Wat is het verschil tussen Weense worsten en Frankfurter worsten?