Vuile lolle

Naar aanleiding van de 'Nacht van de Vuile Lollen' organiseert uw trouwe blog een moppenwedstrijd. Post uw allervuilste mop (bij de reactietjes) en wie weet verkiest onze professionele jury uw wits als 'Smerigste Grap 2007'. Met zulk een titel blijven de deuren voor U gegarendeerd gesloten.

Hier volgt alvast een smaakmakertje:

Twee vliegen zitten op een stront, zegt de ene vlieg tegen de andere - zal ik eens een mop vertellen?
Waarop de andere zegt - als het maar een propere mop is, want ik ben aan het eten.

Reacties

Wilhelmus zei…
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Wilhelmus zei…
Jantje lust zo graag koude patatjes met mayonaise ...
Op een dag mag hij met zijn ouders mee naar een groot trouwfeest
waar het eten in buffetvorm wordt opgediend.
Toevallig is zijn lievelingsgerecht er ook bij ... patatjes met mayonaise.
Door een speelse houding (hoe zijn kinderen) stoot hij zijn bord van tafel.
Jantje kruipt vlug onder de tafel en begint de gevallen patatjes op te rapen.
Plots ziet hij een dame zitten, zonder slip, met haar
benen gespreid .
"Oei !", denkt Jantje, "Daar zit precies een hamsterke, en het steekt zijn tong uit. Dat diertje heeft zeker honger ?"
Op het ogenblik dat Jantje een patatje naar het hamstertje toesteekt,laat de vrouw een dikke scheet ...
"Sssssttt !", zegt Jantje, "Ge moet niet blazen ... het zijn koude patatjes!"
Wilhelmus zei…
Er komt een man bij de dokter en zegt: "Dokter, mijn kont ziet helemaal blauw!"
Zegt de dokter: "Laat maar eens zien!" De man deed zijn broek uit en liet zijn kont aan de dokter zien.
Zegt de man: "Dokter, wat moet ik nu doen?"
Zegt de dokter: "Er zit niets anders op dan je kont te laten amputeren!"
"Maar ik heb mijn twee ballen ook al laten amputeren omdat ze blauw zagen!" zegt de man.
Zegt de dokter: "Er zit echt niets anders op hoor!
"Dan moet het maar!" zegt de man.Hij gaat naar het ziekenhuis en laat zijn kont amputeren.
Twee weken later krijgt de man telefoon van de dokter.
De dokter zegt: "Na een onder zoek in het lab weet ik al wat het probleem is." Zegt de man: "Oh ja, wat dan?"
Zegt de dokter: "Uw spijkerbroek geeft kleur af!
Wilhelmus zei…
Er komt een vrouw bij de dokter en zegt: "dokter ik heb een splinter in mijn kut."
dokter: "weet je hoe dat komt?"
vrouw: "ja ik heb met pinokkio geneukt !!"
Anoniem zei…
Een klein manneke steekt z`n vingerke op in de klas en vraagt :
"Juffrouw, ik moet naar `t wc!"
De juffrouw beziet h`m eens en zegt :
"Gij zijt nog geen vijf jaar. Kunde gij dat al wel alleen?"
"Natuurlijk kan ik dat.", zegt da manneke en hij gaat naar `t wc.
Na twee minuten komt h`m terug. En hij is doornat.
"Ziet ge `t wel", zegt de juffrouw kwaad "dat ge het nog niet alleen kunt?!"
"Ik kon het wel", zegt da manneke bleitend "maar de meester van het zesde studiejaar moest ook pissen en dieje zag me niet staan."

Populaire posts van deze blog

Wat is het verschil tussen Weense worsten en Frankfurter worsten?