Leterme wint!

Een jaar geleden schreef ik "Tobback wint!". Dit jaar is het Leterme's beurt om te winnen. We hebben vaak gelachen met de Westvleteren-drinkende geitenhoeder uit Ieper, maar hij wordt wellicht onze volgende eerste minister. Felicitaties verdient ook Dedecker want je moet het toch maar doen, uit het niets een partij uit de grond stampen, zonder financiele middelen, op 3 maanden tijd.
Ook altijd grappig: eens je in het stemhokje staat blijken er allerlei partijen te zijn waarvan je nog eens niet het bestaan afwist. Lijst Stijn bijvoorbeeld blijkt een partij te zijn waarvan alle mannelijke kandidaten Stijn heten. Van het CAP had ik ook nog nooit gehoord. Van lijst NEE had ik gedacht dat die allang opgedoekt waren, blijkbaar niet dus.

Reacties

Dimiman zei…
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Dimiman zei…
De Westvleteren-drinkende geitenhoeder met de schaapachtige glimlach en de kartonnen grappen uit Ieper heeft het idd gedaan! DildoDimi moest gaan bijzitten trouwens: jocheiii :)
Wilhelmus zei…
Ik ook. Maar ik mocht direct naar huis gaan want ze hadden volk genoeg. Het enige leuke aan te gaan bijzitten is dat je wel veel kennissen van vroeger terug tegenkomt.
Dimiman zei…
Zoals WorstenTony?
Anoniem zei…
Niks daarvan jongen!

Populaire posts van deze blog

Wat is het verschil tussen Weense worsten en Frankfurter worsten?