Vieze corniche

Gisterenochtend deed ik een wel heel vreemde ontdekking. In onze mooie –want recent opgekuiste- corniche lagen de stoffelijke resten van een aarbeien-ijsje. Hoe is dat daar terecht gekomen, vraag ik mij dan af. Kermis-gangers van laag allooi (of is dat een pleonasme?) hebben dat misschien vanop de straatkant in de corniche gegooid. Dit lijkt onwaarschijnlijk want die corniche hangt toch 2 volle verdiepingen hoger dan de straat, maar ik zie geen andere verklaring.

’t Is toch wel kak, zo weinig respect voor al het werk om onze corniche mooi glanzend te krijgen. Is dat dan typisch voor kermis-klanten? Een aantal jaar geleden was ook al de LED-verlichting van de mountainbike van een zeer goede vriend gestolen, ook tijdens de kermis. En jaren geleden was er ook al eens een diarree-lijder die zich ontlast heeft in onze voortuin. Geen respect...

Reacties

Dimiman zei…
Wederom een knap staaltje fotografie. Volgens mij zijn de fietsenvandaal, de cornichewerper en de tuinkakker één en dezelfde persoon: Worsten Tony !!!
Wilhelmus zei…
Wel, wat die tuin-kaka betreft deed hij zijn naam dan alleszins geen eer aan. Dan zou het eerder Stoofvlees-saus-Tonny moeten zijn!

Populaire posts van deze blog

Wat is het verschil tussen Weense worsten en Frankfurter worsten?