Statistiek

U mag zelf raden welke situatie ik met deze statistiek wens te schetsen...



Ik zou van het momentum gebruik willen maken om volgende doelstellingen te formuleren:
  • We moeten dagelijks 1 nieuwe post kunnen kakken. Inhoud, relevantie en kwaliteit is in een eerste stadium van ondergeschikt belang. De workload moet wel min of meer gelijkmatig verdeeld zijn, zonder dat we individuele targets dienen op te stellen.
  • In een tweede stadium kunnen we, waar nodig, bijsturen op het vlak van inhoud. Deze moet een consistente kwaliteit bieden.
  • En het sluitstuk bestaat eruit dat we andere bezoekers naar ons blog toehalen. Op dit ogenblik onderhouden we een blog bij wijze van spreken enkel voor Mariella Vos en Kristof Devijver. We moeten de baten terug in balans trachten te brengen met de kosten.
Ik realiseer mij dat deze doelstellingen ambitieus zijn, maar met een gedegen toewijding van iedereen zijn deze zeker realiseerbaar. Alle reacties zijn welkom. Hopende op een goede samenwerking wens ik u een goed en inspirerend weekeinde.

Reacties

Dimiman zei…
Ik zou eenzelfde grafiekje eens willen bekijken van het jaar 2006 :)

De reden waarom er zo weinig gepost wordt ligt voor een groot stuk aan de ongebruiksvriendelijkheid van Blogger. Sinds het nieuwe log-in systeem via google-mail hebben mensen zonder Google-account problemen om via hun oude login in te loggen. Ik heb steeds hetzelfde probleem. Ah ja, wat was die log in weer? Ah ja dat is nu anders, hoe moet dat nu met e-mail adres of user name? Ai wachtwoord is gereset etc etc....
Wilhelmus zei…
Maak dan gewoon rap een Google account aan. Kost niks. En zet het vinkje van "remember my password" aan. Op die manier moet je enkel bovenaan op "login" klikken, de rest gaat vanzelf en je kunt direct een nieuwe post kakken. Success!

Populaire posts van deze blog

Wat is het verschil tussen Weense worsten en Frankfurter worsten?