Antwerpen

Zaterdagmiddag eens naar Antwerpen centrum geweest. Om te gaan shoppen. De verkeerssituatie is nog altijd ondoorgrondelijk in Antwerpen. Hoe ik ook rijd, om eens of andere reden kom ik altijd uit aan de Porsche garage, waar ik dan automatisch verkeerd voorgesorteerd sta. Anyway, uiteindelijk toch geraakt waar ik wou zijn, geparkeerd aan de Schelde, klaar om te gaan shoppen. (Integenstelling tot wat u op andere blogs gewoon bent, heb ik geen foto's van mezelf die aan het shoppen is...) Stopte daar ineens een Renault Clio, met daarin 2 jonge kerels die mij middels handgebaren duidelijk maakten dat ze iets wouden vragen. Bleken dit franstaligen te zijn (Fransen of Walen), beiden vlot en nonchalant gekleed met Giorgio Armani pullovers, elk met een Dior zonnebril verrijkt, etc. Bijpassende mantasjes heb ik echter niet gezien. Anyway, vroegen ze mij 2 dingen:
  1. Of ik niet toevallig wist waar de Antwerpse hoerenbuurt zich bevindt;
  2. Waar ze aan kleding van Armani, Dolce & Gabanna etc. konden geraken;
Op zich een intrigerende en tevens eigenaardige combinatie vond ik. Tegelijkertijd op zoek zijn naar hoeren en stijlvolle kledij. Nadat ik hen duidelijk gemaakt heb dat mijn kennis van de Antwerpse haven ontoereikend is om hulp te bieden bij nummer 1 probeerde ik hen voor nummer 2 wat straten in het centrum aan te raden. Groot was echter hun verontwaardiging over mijn antwoord. Niet naar merkkledij waren ze op zoek, maar wel naar namaak-merk-kledij!!!! Dat is nu toch wel ongehoord!!!! Hoe kunnen ze mij -liefhebber van stijlvolle, gedistingeerde mode-artikelen- nu een dergelijke vraag stellen? Dat ze mij de weg naar de hoeren vragen, tot daar toe, maar namaak-kledij??? Ik voel mij beledigd!!! Sarcozy-poepers zijn het!

Reacties

Dimiman zei…
Is dit nu feit of fictie??
Wilhelmus zei…
Dit is 100% feit!
Er loopt 100.000 man door A'pen en aaan wie vragen die gasten achter hoeren en namaak-kledij? Juist ja.

Populaire posts van deze blog

Wat is het verschil tussen Weense worsten en Frankfurter worsten?