World Series een groot succes!

Na het uitzieken van een kleine indigestie a la Ascoli, is PortieGemengd, uw immer nederige blogmedewerker, zaterdag toch maar eens afgezakt naar het zo verguisde evenement op het circuit van Zolder. Gewapend met enerzijds vervalste toegangskaarten en anderzijds officiele toegangskaarten vond ik de file op de E314 een paar kilometer te lang. Deze ben ik dan maar voorbij gereden en via wat improvisatie heel erg snel op mijn bestemming geraakt. Aldaar gearriveerd heb ik maar meteen de officiele versie van de toegangstickets aangeboden aan het portierend personeel, want ze zagen er nogal streng en zwaarlijvig uit. Alvast hier een paar klikbare kiekjes zoals ik er nog honderden geschoten heb.

Reacties

Wilhelmus zei…
Hele mooie foto's, al zeg ik het zelf!
Dimiman zei…
Knap beeldmateriaal, u mag trots zijn op uw kunde (maar aan uw reactie te zien bent u dat al) :)

Populaire posts van deze blog

Wat is het verschil tussen Weense worsten en Frankfurter worsten?