Nieuwe Louis-Vuitton-adept gesignaleerd!

Op de laatste dag van ons verblijf in Nieuw-Zeeland slenterden we door de grootstad Auckland. Naast menige kledingwinkels, souveniersshops, warenhuizen,... merkte ik tot mijn grote verbazing een shop die er gewoon helemaal uitsprong. De klasse die hij uitstraalde, de kwaliteit van de uitgestalde waren,... overtroffen echt alles.
Ik was blijkbaar niet de enige die dit was opgevallen. Veel wandelaars bleven gefascineerd staan kijken naar die pracht, zo ook deze gespotte Louis-Vuitton-fan. Hij komt me bekend voor, maar ik kan hem niet helemaal plaatsten. Ik bleef hem nog even observeren. Hij liep al snel de winkel binnen en kocht een krokodillenleren minirugzakje met gouden gespen. Daar kan ik enkel van dromen... Op het vliegtuig viel ik dan ook in slaap met het beeld van al het moois uit de hipste winkel van Auckland.

Reacties

Wilhelmus zei…
Stop! Stop! Ik kom niet bij van 't lachen :-))))))))
Dimiman zei…
Ik ken die antipode gozer op de foto ook ergens van... bizar :)

Populaire posts van deze blog

Wat is het verschil tussen Weense worsten en Frankfurter worsten?