We zijn trots om te melden dat Judge Judy wil meewerken aan onze blog. Ondanks dat ze het ongelooflijk druk heeft in de rechtbank, vindt ze toch nog de tijd om de gerechterlijke vragen of problemen van onze blog lezers op te lossen. Stuur ons een mailtje met de vermelding - The cases are real, the blog is real!

De eerste vraag is ondertussen al opgestuurd en we kregen al snel antwoord.


Beste Judge Judy, mijn man Polle eet altijd de frieten van mijn bord, zo hou ik er zelf niet genoeg over. Laatst had ik rattenvergif in de zoutmolen gedaan en daar was men man niet goed van, nadat hij uit zijn coma was ontwaakt heeft hij zijn naam laten veranderen in Clodette en wil zich nu laten opereren op mijn kosten via een rechtzaak. Wat kan ik doen? - Mevr. R te Lembeek.

Mevrouw, is het niet uw taak om te zorgen dat er genoeg frieten in huis zijn? Ik kan er nog inkomen dat U de eerste keren dat er frieten worden klaargemaakt er een misschatting van de hoeveelheid bestaat, maar na zoveel jaren huwelijk is dit 100% uw eigen fout! Tenslotte had U dit ook kunnen oplossen door kroketten klaar te maken, purree of een keer rijst of andere alternatieven. Ik stel dan ook voor dat U ook uw geslacht operatief laat veranderen en zo is alles weer in evenwicht. Laat het wel duidelijk zijn dat U zelf voor de kosten van beide operaties moet opdraaien.

Judge Judy

Dit is steengoed advies van een professional. We wachten vol spanning op andere vragen van onze lezers om door te sturen.

Reacties

Wilhelmus zei…
Judge Judy heeft altijd gelijk! En als ge daar niet mee akkoord zijt dan moet ge maar haar boek lezen.

Populaire posts van deze blog

Wat is het verschil tussen Weense worsten en Frankfurter worsten?