Leuven kermis is weer voorbij. Wat was het dit jaar toch weer leuk. Smoutebollen eten en in de botsautookes zitten. Een kleine domper op de vreugde echter toen onze Louis Vuitton handtas gestolen werd, even niet opgelet tijdens het eendjes-vissen en het was gebeurd. Net even daarvoor had ik mijn gouden armbandjes en halsketting nog uitgedaan en erin gestoken, gelukkig heb ik nog enkele reserve thuis. Uit pure ellende heb ik dan een beetje teveel gedronken in Musicafe, kwamen we toch nog thuis om 4u in de namiddag. Struikelde ik daar nog over de silveren paraplubak en belande zo in onze nieuw gekochte gordijnen, al deze plotse bewegingen deden mij kotsen en moeten we dus nu alsnog gordijnen gaan kopen want ze zijn onherroepelijk aangetast door het braakselzuur. Gelukkig vond mijn vrouw het allemaal goed en stak zelf een vinger in men keel om de laatste resten uit mijn maag te laten opwerpen.

Reacties

Wilhelmus zei…
S U B L I E M !!!!!!!!!
Kristof zei…
Inderdaad, subliem.
http://devijver-menten.blogspot.com/2006/09/weekendje.html
Kristof zei…
Revenge of the nerds!!!

Populaire posts van deze blog

Wat is het verschil tussen Weense worsten en Frankfurter worsten?